جراحی بینی تهران

جراحی بینی تهران

جراحی بینی تهران : میل به زیبایی و افزایش زیبایی صورت طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری ازافراد به دنبال رفع مشکلا صورت هستند .

یکی از رایج ترین جراحی های مرتبط با صورت که بسیار رایج شده است ، انجام جراحی بینی یا رینوپلاستی است . نام پزشکی جراحی زیبایی بینی ، رینوپلاستی می باشد. با انجام این عمل می توان بسیاری از مشکلات بینی را مانند : قوز بینی ، افتادگی بینی ، پهن بودن بینی ، بزرگ بودن بینی ، انحراف بینی و غیره برطرف نمود.

 

 

مهم ترین هدف جراحی بینی اصلاح فرم بینی و مشکلات بینی به بهترین نحو ممکن است .

در اصل جراحی بینی در تمامی شهرها تکنیک یکسان دارد و میزان تسلط و مهارت جراح بینی به تکنیک جراحی بینی است که جراحی بینی تهران ، جراحی بینی اصفهان یا جراحی بینی در هر شهر دیگری را متمایز می سازد .

کسب یک نتیجه ایده آل از جراحی بینی نیز بستگی به مهارت جراح بینی دارد به همین دلیل سعی کنید بهترین جراح بینی را انتخاب کنید.

دکتر محمد اسماعیل هادی زاده در زمینه جراحی بینی و جراحی های مرتبط با صورت مهارت بالایی دارند و مشاهده نمونه کارهای دکتر هادی زاده  بهترین مدرک برای اثبات میزان مهارت شان است .

 

بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟

انتخاب یک جراح زیبایی متخصص تاثیر به سزایی در روند انجام جراحی بینی و نتیجه آن دارد بنابراین اگر می خواهید بینی شما به بهترین نحو جراحی شده و پس از آن مشکلاتی مانند مشکل تنفسی و غیره  نداشته باشید باید در انتخاب جراح زیبایی بینی بسیار دقت کنید.

شما می توانید برای انتخاب یک جراح مجرب از دوستان خود یا گوگل کمک بگیرید و پس از به دست آوردن اسامی جراحان متخصص زیبایی در شهرتان به مطب آن ها رفته و از نزدیک با بیماران آن ها در رابطه با میزان رضایتشان صحبت کنید و هم چنین نمونه کارهای پزشک را نیز ببینید. برای آشنایی بیشتر با پزشک می توانید در جلسه مشاوره شرکت کنید و سپس جراح خود را انتخاب کنید.

بینی ها به چند دسته تقسیم می شوند : بینی های گوشتی ، بینی استخوانی ، بینی نیمه غضروفی.

چند روش برای انجام جراحی بینی وجود دارد که آن ها عبارتند از : روش باز و روش بسته.

روش باز : در این روش جراح بر روی ناحیه بین دو سوراخ بینی برش ایجاد می کند.

روش بسته : برش ایجاد شده توسط جراح در داخل حفره های بینی انجام می شود بنابراین برشی در سطح خارجی پوست ایجاد نمی شود.

انتخاب هر کدام از این روش ها به عوامل مختلفی مانند وضعیت بیمار، سلیقه جراح زیبایی بینی ، تجربه و مهارت او و غیره بستگی دارد.

جراحی بینی تهران

برای نتیجه بهتر بیماران باید مراقبت هایی را قبل و بعد از جراحی بینی انجام دهند که ما در اینجا به بعضی از آن ها اشاره نموده ایم:

اقدامات قبل از جراحی بینی :

  • اگر شما از داروی خاصی استفاده می کنید باید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • چنانچه بیمار مبتلا به بیماری خاصی است باید پزشک در جریان باشد.
  • آقایان باید در روز عمل بدون ریش و سبیل باشند.
  • روز قبل از جراحی بینی بیماران باید استحمام کرده باشند.
  • بیمار باید یک ساعت قبل از شروع جراحی بینی در بیمارستان حضور یابد.
  • تا یک هفته قبل از عمل بینی باید از استعمال سیگار پرهیز شود.
  • روز جراحی بینی باید ناشتا باشید.
  • آزمایش ها و عکس های خود را در روز جراحی به همراه داشته باشید.
  • یک هفته قبل از عمل بینی ، بیماران نباید نوشیدنی های حاوی الکل استفاده کنند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی :

  • بیماران در صورت بروز هر گونه مشکلی باید بلافاصله به پزشک معالج خود مراجعه کنند.
  • تا 3 روزبهتر است بیمار از کمپرس یخ استفاده کند.
  • بیماران باید تا 1 ماه از انجام ورزش های که باعث فشار آمدن به بینی می شود خودداری کنند.
  • حتماً باید با دهان باز عطسه و سرفه کنید.
  • تا 1 ماه نباید از عینک استفاده کنید.

جراحی بینی تهران

 

فرم دهی بینی

برخی از افراد توقع نامعقولانه از نتیجه جراحی بینی دارد و دید درستی نسبت به فرم بینی جراحی شده ندارند.

به نسبت سال های قبل ، جراحی بینی طبیعی رواج بهتری در بین مردم پیدا کرده است ولی همچنان برخی از متقاضیان خواستار جراحی بینی فانتزی یا عروسکی هستند .

فرم بینی فانتزی یا عروسکی برای همه افراد مناسب نیست و بهترین فرم برای بینی ، فرم بینی طبیعی و فرم بینی نیمه فانتزی است .

مهم ترین عامل افزایش زیبایی چهره پس از جراحی بینی ، تناسب فرم بینی با دیگر اجزای چهره است .

بیماران باید دقت داشته باشند که نوع بینی بر روی فرم دهی بینی تاثیرگذار است.

به همین دلیل قبل از جراحی بینی حتماً با جراح بینی در ارتباط با فرم بینی مدنظرتان صحبت کنید تا پس از جراحی بینی و با توجه به نوع بینی ، بهترین و نزدیک ترین فرم مطابق با خواسته تان به شما پیشنهاد داده شود .

هزینه جراحی زیبایی بینی

هر جراح بینی دستمزد متفاوتی را برای جراحی بینی دریافت می کند به همین دلیل جراحی بینی قیمت ثابتی ندارد . جراح بینی پس از بررسی بینی و با توجه به نوع بینی و مشکلی که باید برطرف شود هزینه را اعلام می کند.

عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی ، تجربه جراح زیبایی ، بیمار در تعیین هزینه جراحی زیبایی بینی بستگی دارند.  بنابراین قبل از انجام معاینات دقیق بر روی بیمار نمی توان هزینه مشخصی را برای جراحی بینی تعیین کرد.

به همین دلیل است که جراحان بینی هزینه دقیق رینوپلاستی را پس از معاینه بیمار اعلام می کنند. بنابراین مراجعه حضوری به مطب بهترین راه برای مطلع شدن از هزینه جراحی بینی است .

Call Now Button