تزریق چربی در صورت

تزریق چربی در صورت

تزریق چربی در صورت یکی از روش های جوانسازی پوست صورت و از بین بردن چین و چروک دور چشم، چین چروک اطراف لب، چین و چروک مابین ابرو و پیشانی، برجسته سازی لب ها و گونه ها است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این تزریق شامل 3 مرحله برداشت چربی از یک نقطه بدن، تصفیه کردن چربی و در صورت نیاز ترکیب با prp گرفته شده از خون بیمار و تزریق چربی به محل های مورد نیاز است.

بهبودی

تزریق چربی یک روش کاملا سرپایی می باشد و بیمار پس از انجام این تزریق می تواند فعالیت های عادی روزمره خود را از سر گیرد.

بهبودی پس از تزریق چربی در صورت سریع صورت می گیرد فقط برای ازبین رفتن تورم و کبودی به یک مدت زمان نیاز است .

تزریق چربی در صورت

افراد مناسب برای تزریق چربی در صورت

افرادی که بدلیل افزایش سن خطوطی در کناره های لب و پیشانی آن ها ایجاد شده است کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی در صورت هستند با تزریق چربی در این نواحی خطوط به طور کامل محو می شوند و آثار پیری از بین می رود.

در برخی از افراد از کناره دهان تا چانه ها  خطوطی ایجاد شده است (خطوط ماریونت ) که با تزریق چربی در این خطوط می توان ظاهر زیبایی را در آن نواحی ایجاد کرد و این خطوط را از بین برد.

در برخی از افراد خطوط ریز و چین و چروک هایی در زیر چشم مشاهده می شود که این چین و چروک از زیبایی چهره فرد کاسته است و چهره فرد را بسیار پیر تر از حالت عادی نشان می دهد که بهترین گزینه برای از بین بردن این خطوط و چین و چروک ها تزریق چربی می باشد.

افرادی که لب های برجسته ای ندارند و این امر موجب کاهش جذابیت چهره آن ها گردیده است کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی هستند.

از بین بردن آثار به جا مانده از جوش های صورت با تزریق چربی در این نواحی امکان پذیر می باشد افرادی که با این مشکل مواجه هستند با تزریق چربی می توانند این مشکل خود را بطرف کنند.

مزایای تزریق چربی در صورت

احتمال واکنش های آلرژیک و پس زدن چربی در این روش از جوانسازی پوست وجود ندارد زیرا در این روش درمانی از بافت چربی بدن شما استفاده می شود.

  • این روش دارای ماندگاری و دوام طولانی مدتی می باشد.
  • به هیچ عنوان امکان جابه جایی چربی در بافت تزریق شده وجود ندارد.
  • امکان فریز کردن چربی استخراج شده وجود دارد در این حالت در صورتی که نیاز به تزریق مجدد چربی بود می توان از آن استفاده کرد.

معایب تزریق چربی در صورت

تزریق چربی در صورت یک روش بسیار ایمن و کم عارضه می باشد عوارض ایجاد شده بعد از این روش کاملا موقتی می باشند .

کبودی و تورم در محل تزریق و همچنین اندام های اهدا کننده چربی دیده می شود که بطور موقتی می باشد و جای نگرانی ندارد و با گذشت زمان از بین می رود.

به احتمال خیلی کم امکان بروز عفونت وجود دارد اما بروز این عارضه بسیار نادر می باشد زیرا چربی یک فیلر طبیعی می باشد که از خود شخص گرفته می شود.

تزریق چربی در صورت

ماندگاری تزریق چربی

افراد بسیاری سوال می کنند که تزریق چربی تا چه مدت زمانی ماندگاری دارد و چه عواملی در افزایش ماندگاری تزریق چربی در صورت تاثیرگذار هستند.

تزریق چربی نیز مانند تزریق بوتاکس و تزریق ژل یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی و رفع خطوط صورت می باشد ولی مزیت تزریق چربی نسبت به دو روش ژل و بوتاکس، میزان ماندگاری می باشد.

چربی که به صورت تزریق می شود تا چندین سال ماندگاری دارد و مانند دو روش دیگر نیازی به تزریق های مجدد و کوتاه مدت ندارد.

رعایت مراقبت های بعد از تزریق چربی منجربه افزایش ماندگاری آن می شود ولی میزان فعالیت فرد و نحوه تزریق نیز از عوامل تاثیرگذار در ماندگاری هستند.

چربی تزریق شده از بدن خود بیمار برداشته می شود به همین دلیل مانند چربی دیگر نواحی بدن بر اثر فعالیت از بین می رود.

در نتیجه ورزشکاران و افرادی که فعالیت بدنی بسیاری دارند، زودتر شاهد از بین رفتن نتیجه تزریق چربی به صورت خواهند بود.

همچنین نحوه تزریق چربی بسیار مهم است و در کسب نتیجه و میزان ماندگاری تاثیر دارد.

بهتر است افرادی که متقاضی تزریق چربی هستند در ابتدا یک پزشک متخصص را برای تزریق چربی صورت انتخاب نمایند.

هزینه تزریق چربی در صورت

هزینه تزریق چربی به عوامل بسیاری مانند مقدار چربی مورد نیاز و انتقال یافته و مقدار اصلاحات انجام شده بر روی بافت های چربی بستگی دارد.

هزینه تزریق چربی برای رفع چین و چروک صورت نسبت به سایر روش ها مانند جراحی لیفت صورت بسیار مقرون به صرف تر می باشد .

در صورتی که برای جوانسازی صورت خود خواستار تزریق چربی در صورت هستید می توانید مشاوره های لازم را از طریق راه های ارتباطی زیر از دکتر هادی زاده دریافت نمایید .

Call Now Button