جراح بینی خوب

جراح بینی خوب

جراح بینی خوب : جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین فعالیت های زیبایی می باشد که به منظور رفع ایرادات تنفسی و اطلاح ایرادات ظاهری بینی انجام می شود. اولین و مهمترین اقدام قبل از جراحی بینی ، انتخاب جراح بینی خوب می باشد چرا که در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار است.

همانطور که می دانید جراحی زیبایی بینی از جراحی های ضروری نیست، بنابراین وقت کافی برای انتخاب جراح بینی خوب را در اختیار دارید. چنانچه در انتخاب جراح بینی خود دقت نکنید و جراح بینی شما کم تجربه باشد، احتمال بروز عوارض جانبی چون مشکلات تنفسی افزایش می یابد.

جراح بینی خوب

لازم به ذکر است چنانچه از فرم و نتیجه بینی خود راضی نباشید، برای انجام جراحی ترمیمی بینی حداقل یکسال باید صبر کنید تا از جراحی بینی اولیه گذشته باشد.

نحوه انتخاب جراح بینی خوب

  • با جستجو در گوگل لیستی از جراحان بینی را تهیه نمایید.
  • پس از تهیه اسامی جراحان ، به سایت پزشک مراجعه کنید و در قسمت درباره پزشک ، سوابق تحصیلی و رزومه کاری جراح بینی را بررسی نمایید.
  • مشاهده نمونه کار های پزشک ، بهترین راهنما برای انتخاب جراح بینی خوب می باشد؛ بنابراین با مراجعه به آرشیو گالری تصاویر موجود در سایت یا صفحه اینستاگرام جراح بینی ، نمونه کار های پزشک را مشاهده نمایید.
  • همچنین با مراجعه حضوری به مطب جراح بینی ، پس از مشاهده نمونه کار های وی ، میزان رضایت بیمارانی که برای چکاب و معاینه بعد از جراحی بینی به مطب مراجعه نمودند را مورد بررسی قرار دهید.
  • شما می توانید از دوستان و آشنایانی که جراحی بینی انجام داده اند ، درباره جراح بینی خوب پرس و جو نمایید.

ویژگی های جراح بینی خوب

  1. جراح بینی خوب باید قادر به انجام انواع جراحی های بینی باشد.
  2. جراح بینی موظف است بیمار را از اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی آگاه سازد، چرا که رعایت این اقدامات در نتیجه نهایی تاثیر گذار می باشد.
  3. جراح بینی باید بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود ، رضایت و سلامت بیمار را اولویت قرار دهد.
  4. جراح بینی باید علاوه بر تسلط بر علم پزشکی ، بر علم زیبایی شناسی و خلاقیت نیز مسلط باشد تا با تصور نتیجه نهایی ، دیدگاه کلی از فرم نهایی بینی را در اختیار بیمار قرار دهد.
  5. جراح بینی خوب باید با صبر و حوصله پاسخگوی تمام سوالات بیمار باشد تا فرد با آرامش خاطر اقدام به جراحی نماید.
Call Now Button