قیمت جراحی بینی

قیمت جراحی بینی

قیمت جراحی بینی : در جوامع امروزی ، پول یکی از عناصر بسیار مهم برای ادامه حیات می باشد و از عناصر اصلی زندگی محسوب می شود. در هر زمینه ای ، پول اهمیت بسیار بالایی دارد  و همواره افراد سعی می کنند ، اجناسی را خریداری کنند که علاوه بر کیفیت خوب ، هزینه مناسبی نیز داشته باشد.

علاوه بر کالا و وسایل موردنیاز زندگی ، هزینه جراحی های زیبایی نیز یکی از مباحث بحث برانگیز در بین افراد شده است و در این بین ، هزینه رینوپلاستی از اهمیت ویژه تری برخوردار است.

جراحی زیبایی بینی از محبوب ترین جراحی های زیبایی است و حاشیه های بسیاری در ارتباط با هزینه آن وجود دارد.

امروزه شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص جراحی بینی با قیمت ارزان ، جراحی بینی با قیمت 2 میلیون و غیره هستیم که باید بگوییم فریب این تبلیغات را نخورید چرا که یک جراح زیبایی بینی خوب و ماهر با این مبالغ اقدام به جراحی بینی نمی کند.

قیمت جراحی بینی

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت جراحی بینی

حواشی بسیاری در ارتباط با هزینه رینوپلاستی وجود دارد و بسیاری از متقاضیان سوال می کنند که چرا راینوپلاستی هزینه مشخصی ندارد.

متغیر بودن هزینه رینوپلاستی به دلیل فاکتورهای متفاوت تعیین هزینه جراحی بینی می باشد.

برای مطلع شدن از هزینه جراحی بینی بهتر است به جراح بینی مدنظرتان مراجعه کنید ولی باید در نظر داشته باشید که جراحی زیبایی بینی ، هزینه نسبتاً بالایی دارد و با مبالغی چون یک میلیون تومان یا دو میلیون تمام قابل انجام نمی باشد.

میزان پیچیدگی مشکل بینی و نوع بینی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه هستند که پس از بررسی بینی توسط جراح بینی معین می شوند و در نهایت هزینه عمل بینی توسط جراح بینی اعلام می شود.

تعیین هزینه با توجه به نوع جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی ، جراحی درمانی بینی و جراحی ترمیمی بینی از انواع رینوپلاستی هستند که با هدف های متفاوتی انجام می شوند.

  • جراحی زیبایی بینی به منظور بهبود اختلالات ظاهری بینی انجام می شود.
  • جراحی درمانی بینی به منظور بهبود اختلالات عملکردی بینی انجام می شود.
  • جراحی ترمیمی بینی نیز به منظور بهبود اختلالات حاصل از رینوپلاستی اولیه انجام می شود.

جراحی ترمیمی بینی به نسبت جراحی درمانی بینی و جراحی زیبایی بینی هزینه نسبتاً بالاتری دارد زیرا ریسک پذیری بالایی دارد و ساختار بینی یک بار مورد جراحی قرار گرفته است.

در نتیجه نوع جراحی بینی نیز برای تعیین هزینه ، فاکتور مهمی به حساب می رود و در ابتدا باید مشخص شود که چه نوع جراحی بینی مدنظر بیمار است.

بهترین راه برای مطلع شدن از هزینه عمل جراحی بینی مراجعه به جراح بینی می باشد زیرا پس از بررسی بینی ، هزینه به طور دقیق اعلام می شود.

Call Now Button