گوشت اضافه پس از جراحی بینی

گوشت اضافه پس از جراحی بینی :

در بسیاری از مواقع پس از آسیب رسیدن به پوست و برش یا زخمی شن آن روند ترمیم خود به خود شروع می شود ولی پس از چند روز زائده هایی از جنس پوست و گوشت بر روی سطح آسیب دیده پوست ظاهر شده  که زیبایی آن را مخدوش کرده و حالت ان ناحیه را از وضع عادی خارج می کنند . در این متن پیدایش گوشت اضافه پس از جراحی بینی و دلایل آن را بررسی می کنیم . دکتر محمد اسماعیل هادی زاده جراح و متخصص گوش و حلق و بینی با تجربیات گسترده خود در رابطه با بسیاری از جراحی های زیبایی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند .

گوشت-اضافه-پس-از-جراحی-بینی

دلیل پیدایش گوشت اضافه :

همانگونه که گفته شد ، دراثر ترمیم پوست آسیب دیده این زائده ها رشد کرده و آشکار می شوند علت اصلی بروز این عارضه مشخص نیست ولی می توان گفت رشد و کثیر زیاد و بیش از حد سلول های بافتی برای مرمت زخم این عامل را سبب شده و در مورد افراد سیاه پوست شایع تر است . و در کسانی که استعداد بروز این زائده ها را دارند ، با کوچکترین برش ، سوختگی ، جوش و جراحت کوچک ظاهر پوستشان پس از بهبودی تغییر می کند و برجستگی هایی به شکل ناهموار آشکار خواهد شد .

جراحی بینی :

در خصوص جراحی بینی بسیاری از مراجعین که مستعد بروز گوشت اضافه هستند ، ابراز نگرانی کرده و از عواقب جراحی می هراسند این نکته به خصوص برای برخی از داوطلبان جراحی بینی طبیعی تبدیل به سوال ذهنی شده و در مورد آن با جراح خود گفتگو می کنند . در این باره لام به ذکر است که جراحی بینی به شکلی انجام می شود تا زائده ای در اثر مرمت پوست و گوشت به جای نماند و مراقبت های پس از عمل بینی و تمهیدات مفیدی که در پانسمان اندیشیده می شود ، فرم و حالت زیبای این عضو را حفظ کرده و اثرات مثبتی را برای بیمار به همراه می آورد حتی در بینی های گوشتی . گوشت اضافه پس از جراحی بینی ممکن است تنها در کناره پره ها ی برش خورده ظاهر شود که امکان آن هم با ظرافت جراح و استفاده از پمادهای به خصوص اصلا وجود ندارد بنا براین جای هیچگونه نگرانی نیست شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه های جراحی بینی دکتر هادی زاده اینجا کلیک کنید .

سایر خدمات دکتر محمد اسماعیل هادی زاده :

جراحی بینی طبیعی

جراحی ترمیمی بینی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

و . . .

با تشکر مدیریت سایت دکتر محمد اسماعیل هادی زاده جراح و متخصص گوش و حلق و بینی .

Call Now Button